Merhaba
Maalesef tasinma durumumuz var ve işe baslamak zorundayim 8 saat ayrı kalicaz oğlum emiyor. Tasinma ve ise baslayana kadar oğlum 18-20aylik kadar olucak şimdiye kadar hiç biberonla vermedim. Eşimde yeni bir ise baslicak bebegimize gore mesai ayarlamaya calisicaz benim olmadigimda eşim yediirecek bebegimizi uykuya gecerken emiyor bu alışkanlıgini nasıl unutturabilirim? Ben isteykende sagip anne sütu almasini saglarim diye düşündüm ama hic biberonla vermedim dediğim gibi.. calisan anneler nasıl yapiyosunuz? Bu arada bizden baska bakabilcek kimse yok bebegimize. En büyük sıkıntım uykusu.. olurda akşam saatlerine kadar calismak zorunda kalirsam naisl uyucak😮💨