Günaydın herkese, benim bebeğimin 2 haftadır geçmek bilmeyen pamukçuğu var. Candi-pak diye bir ilaç kullandım 1 hafta geçmedi. Sonra mikostatin kullandım 1 hafta yine geçmedi. Önce karbonatlı suyla silip sonra ilacı sıkıyorum. Emziklerini ilaç verdikten sonra yıkamadan ağzına vermiyorum. Göğüslerimi aynı şekilde her emmeden sonra karbonatlı suyla silip ilaçlıyorum. Azaldı ama bir türlü geçmiyor. Başına gelip çözüm bulan var mı? Başka ne yapabilirim