oglanannesi11 Arkadaşlar bebeğimin burnu akıyor ve hapşırıyor sanırım grip oldu gözleri de akıyo banyo yaptırsam iyice kötü olur mu yoksa ılık bi duş aldırayım mı
Melissamom oglanannesi11 duş iyi gelir rahatlar aldırın bence. Girmeden önce biraz buhar yaparsanız banyoyu daha iyi olur. Geçmiş olsun