1 yaş itibariyle d vitamini ve kan damlasını tahlil yaparak doktorumuz bıraktı sonrasında 1.5 yaş Kasım ayına denk geldi d vitaminini 600iu şeklinde hazirana kadar devam edelim dedi öyle yapıyoruz. Balık yağı önermiyor doktorumuz 3 4 yaş öncesi kullanımda balık yağının erken ergenliğe sebep olduğunu söyledi kullanmıyorum başka bir vitamin takviyesi de kullanmıyorum tüm kan değerleri olması gerektiği gibi