Merhabalar bugun kizim tam 3 ayini bitirdi. Son bir haftadir uyku konusu tam bir kabusa donustu. Gunduzleri uyandiktan bir saat sonra huysuzluk basliyor. Uyuyana kadar perisan oluyoruz. Zar zor uyutuyorum pispislq gezdirirerk ,besigine koyuyorum 5 dk icinde uyaniyor. Sonra surec basa donuyor daha cok huysuzlaniyor. Hele aksamlari tam olarak krize giriyor emmeyi bile reddediyor bu uyku krizlerinde. Gece uykulari da asiri huzursuz oldu. Uyutuyorum yatiriyorum surekli hareket ediyor yuzunu ovusturuyor. 1 saat icinde de tekrar uyaniyor. Bu yasadiklarimizin 4.aydaki uyku gerilemesi oldugunu dusundum ama daha erken mi baska bir skinti mi yasiyoruz tecrubeleri olanlar payslabilir mi ? Ozellikle bu surec ne kadar suruyor ?ne zaman gececek ?