MasaLiyam ben bunu satıp kabin boy aldım çok daha kullanışlı geldi bana. Tabi tercih sizin buda güzel bir araba gerçekten. Ben çok zayıf bir insanım bu araba baya ağır geldi ve çok yer kapladı bagajda vesaire. Ya da otobüse minibüse vapura binerken bana çok daha kolaylık sağladı kabin. Tek elle aç kapa çek çekle çek falan çok rahat ettim.