aygun20 Merhabalar bugün dördüncü gün krupla uğraşıyoruz ilaçlarımızı kullanıyoruz ama öksürüğü geçmiyor iki gündür sabaha karşı ateşi çıkıyor çok yükseklerde değil ama 38 oluyor rahat uyuyamıyor siz bu süreci nasıl atlattınız önereceğiniz bişey var mı
aliye_yesim Bebeğiniz kaç aylık bizde de var ateş öksürük calpol verdim üstünü çıkardım atletle durdu biraz emzirdim sonra sadece musline sardım birazdaha derin uyuyor şu an
3rva bu sene içinde kızım 2 defa kurup oldu öncelikle yattığı odanın peteğini tamamen kapatmamız gerektiğini söyledi doktorumuz odasının serin olması gerekli dedi burun temizliğine çok dikkat etti bide ilaçları düzenli kullandık öylelikle atlamış olduk