Aslisal okuldan bı önce gidilen kayıt etmeye bilir çünkü onlar önceliği bir sene gitmesi gerekenlere veriyorlar.bulundugun yerdeki yoğunluğa bağlı.yogun değilse o yaş aralığına ayrı sınıf açabilirler.simdi bizim sinifo kapsıyor doğum tarihi bizimkiler şuan gidoyor seneye gene gitcek diğer senede okuldan bı önceki gidilene gitcekler.ben konuştum herkesle ne yapcaniz birinci sınıfı diye herkes ezilir büyüklerin arasında kalır iki sene sonra gondercez dedi