Benim fikrim şu, çocuğunuzun bu yaşları bir daha asla gelmeyecek , önüne daha iyi fırsatlar çıkabilir ama bebeğinin bu zamanları bir daha çıkmaz.
hafta da 5 gün uzak kalmak çok zor ben iş için asla uzak kalmazdım.
Ama bakıcı tutabilir yada kreşe verebilirsin tabi tercih senin