Minabulut Kızlar bebeğim 2 aylık prematüre bir bebek anne sütü almıyor sadece mana ile besleniyor 100 120 cc alması gerekirken 60 cc zor içiyor gece beslenmelerini bıraktı 4.5 kilo hasta falanda değil mamayıda değiştirdim içirirken tepiniyo 5 6 saat aç kaldıktan sonra iştahla içiyor mamayı bu durumu yaşayan varmı doktor randevusu aldım ama tavsiyesi olan varsa paylaşırsa sevinirim🙏
NemeLal1 Minabulut canım doktora göre mi iştahsız ve 100-120cc alması gerekiyor? Benim bebeğim prematüre olmamasına rağmen 2 aylıkken 4,5 kiloydu. Çok normal bir kilosu var, kaç kilo doğdu? Ayrıca o ayda 60cc de gayet normal, gece uyanmamasıda.
Galyurt Benimde bebeğim o şekildeydi Verdiğim ccnin yarısını içiyordu hastaneye yatırdılar hemen. Zatürreymiş meğerse bebekler bizim gibi hastalanınca halsizleşmiyorlar hala hareketli oluyorlar