Y-1A seni çok iyi anlıyorum. 22 günlük anneyim, ilk zamanlar sarılık vardı asla uyanmazdı. Hastanede yattık hatta bir gece mavi ışık aldı. Topuklarını sert bir şekilde sık. Altını açıp ıslak mendille sil. Bazen ne yaparsan yap uyanmıyorlar maalesef, zor bir süreç ama sabır geçiyor. Ağzına memeyi daya uyanmasa dahi. Bu teknikler bazen boşa çıkabiliyor sarılık uyandırtmıyot çünkü. Gecmıs olsun, umarım çabucak atlatırsınız 🙏