Seyyahyolcu 2 aylik kizim kaka yaparken baya gürültülü yapıyor. Acaba gazidami o arada çıkıyor diyorum. Siznkilerde böyle olup alerjisi olmayan var mi?
Elifhafsa1 Seyyahyolcu bizimkide öyle genelde dışkı asitli olduğunda öyle olurmuş hatta bizimkinde pisik bile oldu yeni iyilesmeye başladı
Arife Seyyahyolcu 5 aylik sesli kakayi yeni yapmaua basladi idrar yolu enfeksiyonu ve catlak olduguni ogrendim
Caglaa Seyyahyolcu bnm kızımda ozamanlar öyleydi sesli kaka yapardı ama ne ses 🤭 ama alerjisi fln yoktu 4-5 aylıkken fln bitti normale döndü.