Şuan birşey olmaması uzun süreli vadede birşey olmayacağı anlamına gelmiyor.bende sigara kullanan biriyim.ne yaparsanız yapın uyguladığımız şeyler sadece kendinizi psikolojik olarak rahatlatmak kandırmak olacaktır sigaranın zararı azda iceseniz çokta icseniz aynı.ne yaparsanız yapın bir insanın vücudundan karbonmonoksit 24 nikotin 48 saat sonra atılır yani öyle 2 3 saat sonra emzirdiginizde etkisi falan azalmiyor