Merhaba
Kızım 17 aylık idrar testi vermem lazım
Yada şöyle baştan anlatayım idrar testi vermiştik sonuçta hafif enfeksiyon çıktı ama doktorumuz bulaşta olmuş bakteri bu sebeple de çıkmış olabilir ama yinede antibiyotik başlayacağız dedi antibiyotiği aldım ama tabi kullanmadım çünkü emin değildik (bu arada kızımın aslında bir şikayeti yok sadece iştah azalması ve huysuzluğu var kan değerleri normal çıkınca idrara da bakalım dedi dr )
Tekrar idrar testi yapılmasını istedim ama idrar poşetini takıyorum yapıştırıyorum bezine yapıyor
Yani bir türlü denk getiremedim
1 haftadır uğraşıyorum onlarca idrar poşetini ziyan ettim olmuyor ilk yaptığım nasıl olduysa olmuştu ama bir daha olmadı hastanede takmalarını rica ettim takmadılar siz evde yapın dediler yarım saat içinde getirin dediler yani bunun bir kolay yolunu bilen varsa yardımcı olabilir mi