AviL06 Bebeğim 3 aylık olmak üzere.. bu akşam şiddetli ağlaması vardı. 2 saat belli aralıklarla katılarak ağladı doktora götürdük. Herşey normal ve idrar testi alındı. Proteinde eser yazıyor ve ne demek istendiğini anlamadım bakar mısınız 🙁
hemsireanne112 AviL06 eser miktarda çıkmış. Bu tek başına böbrekte sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor ama diğer kan testlerine ultrasona falanda bakmak lazım