Tubaserra Emziren annelere sorum var diş iltihabım var doktor agumentin verdi emzirirken kullanılır mı kullanan var mı ??
Ada-kusumm1 Tubaserra daha 2 hafta önce dişimi için antibiyotik kullanmak durumunda kaldım ve bir sorın olmaz dedi doktorum 1 hafta boyınca kullandım bişey olmadı emzirenler düşük dozlardan kullanbilir ve en düşük dozu vermiştir muhtemelen
Tubaserra Doktora sordum emzirmeyebilirsin dedi bebeğim mama yemiyor biberon kullanamyr çokta bilgisi yok bu konuda doktorun biir hekime sormami önerdi bu saatte hekim nerede bulucam
EbrarK Oğlum 5 ayını doldurdu bende emziriyorum. Diş hekimi halam augmentin gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Bende 1 ay önce kullandım.
Tubaserra EbrarK Benimde aynı 5 ayını doldurdu şuanda emzirmekte tedirgin oldum süte geçer diye çok sağol içim rahatladı
Tubaserra Ada-kusumm1 1000 mg günde iki kere 5 gün kullanmamız söyledi inşallah geçmez bebeğime bilginiz için teşekkürler
Bao Tubaserra antibiyotik şak diye ağrınızı kesmeyecek zaten. Emziriyorsunuz neticede. Sabaha ne kaldı?
EbrarK @Tubaserra evet 1000lik zaten en hızlı etkiyi o gösterir. Diş ağrısı hiç birşeye benzemez geçmiş olsun
Bao Tubaserra soru sormuşsuz ya😅 daha kendinizden haberiniz yok. Çözüm odaklı cvpları herkes kaldıramıyor siz de haklısınız. Neyse geçmiş olsun.