Bedsssss Doğduğundan beri popo kısmında yeşillik vardı bir buçuk yasina geldi hala var geçmedi yani bu normal mi doktora çıkmam grekiyor mu
Oaoa Bedsssss kuyruk dökümünü kastediyorsun galiba canım.Benim oğlumda da var 4 yaşında geçmedi dalar rengi açılıyor yıldan yıla. Kızım doğdu şu an 2 aylık onun da poposunda var.Doktor herhangi bir şey demedi olumsuz