Aysin 26 aylık oğlum ben doğumdayken uyku düzeni şaşmıştı ve öğlen uyumayınca sinirli ve agresifti şimdi sabah 9da uyanış 2 4 arası öğlen uykusu akşam 10.30 gibide gece uykusuna geçiyoruz. Çocuğunuz gün içinde gayet mutluysa bi sıkıntı olmaz bence ama hem size sıkıntı çektirip hem kendi yoruluyorsa uyumaya devam etsin küçükler daha ☺️