orkideSeverim Ben uzun süredir genital bölgemde jilet kullanıyordum ama artık ağda yapmak istiyorum canım açısada dayanırım bir şekilde ama o bölgeye boncuk ağdamı, Ağda bandımı, yoksa roll on ağdamı kullanmalıyım
_YanakReisinAnnesii orkideSeverim üst kısmına roll on , alt taraflara boncuk ağda ama tümünü boncuk ağda yapan da vardı . Yani gittiğim kuaförler hep bu şekilde yapiliyorlardi 😂 ağda bandı kesinlikle almıyor onu önermem .
minnos004 orkideSeverim jiletten sonra agda baya acıtır bence ilk önce doktor eldiveni ile yapin kökler incelince agda ya geçiş yaparsiniz
Smnl orkideSeverim jiletten dönerken ilkini kuaförde aldırsanız cok iyi olur. Kökler cok kalınlaşmış oluyor , tam çekilemeyebiliyor bu da extra can acısı ya da ciltte tahrişe sebep oluyor. İlkini kuaföre gidin diğerleri daha kolay olur kendiniz alırsınız
orkideSeverim Umutluluk teşekkür ederim çam agdasıda kullanılabilir dedi arkadaşım kafam karıştı biraz
Gnssn Sir agdaya gidiyorum ben. Bende uzun süre jilet kullanmıştım agda yapmaya karar verdim ama kendim çok aşırı zorlandım uyuşturucu krem kullanmama rağmen mahvetmistim kendimi. Kuaföre gittim çok rahat oldu profesyonel insanin yapması başka. İmkanınız varsa gidin derim
yemedimamadoydum orkideSeverim ilk agdani kuafore yaptirt canım jiletten dondugun için kökleri kalındır sen canını acitirsin morartirsin hep. O yzden ilk kuaföre git
sarmaliklahana orkideSeverim ben kışın jilet yazın ağda yapıyorum heryerime. Jilet de kalınlaştırma öogaltma yapmadı bende. Bacaklarımı gören jılet oldugunda inanmıyor mesela o derece az. Roll on ağda kullanıyorum ben. Üst taraf yani bikini giyince gözüken yerleri roll on sürüyorum cekıyorum. Alt kısımları yine jılet yapıyorum 🤭🥴 Alıştım sanırım hiç acı olmuyor gerdirerek cekıyorum bezi
Monimommm orkideSeverim burda uyuşturan bir krem onermisler di bende alıp öyle almayı deneyeceğim krem adı emla ymis eczaneden alınıyor Muş sürülen bölgeyi yarım saat uyuşturuyor Muş ağda yaparken can acımıyor Muş bakalım deneyeceğim
Monimommm orkideSeverim hayır ben veet in normal agdasini kullanıyorum ama.krwm dedikleri gibi uyuşukluk hissi veriyor sa kıl kökü çok kalinda olsa acımaz ben kremi alıp deneveyegim baklaim