Xxll merhaba oğlum doğduğunda sağlık ocağı bana da aynı damlayı vermişti ben araştırdığımda ayçiçek yağından yapıldığını ve içerisinde paraben olduğunu görünce kullanmadım, daha sonra çocuk doktorum Deca-Tabs D3 tavsiye etti içeriğinde zeytinyağı ve d3 olduğu için. Oğlum pazar günü 2 yaşına girecek hala kullanıyorum