Elaninannesiiii Eliiif1 bence de tek başına güzel benim hayalimdi ama soyismimizden dolayı koyamayacağım maalesef 🥺
alpege7 Herkes aslan koyuyor bu kadar ne özelliği var anlamadım bizde de eşim cok seviyor o ismi Bence farklı isim düsünün