Kızlar bebeğim 5 ay 8 günlük dr8 kutu alerji mama sı yazmıştı bebeğim sevmiyordu az içiyordu bende deprem bölgesine yolladım iki kutusunu bize anca 6 tane gider kalırda dedim sonra bebeğim birden içmeye başladı elimde 1.5kutu var oda bir haftaya biter rapor yenilenmesi ne de var arkadaşımda 2 numara var benim bebek de 5ay8 günlük o zamana kadar 5 ay 16 filan olur 2 numara versem bi sıkıntı olur mu?