sabirsizbebek15 sütü ısıt içine bi diş sarımsak ez koy biraz bekle 5-10dk daha sonra bardaktaki sütü süz sarımsak parçaları kalmasın daha kolay içersin hamileyken böyle yapmıştım hatta kemik suyun varsa onun içine sarımsak koyup da içebilirsin anında toparlarsın biraz miden almayabilir ama dene bence tecrübe söylüyor 👍geçmiş olsun şimdiden 🤗