Merhaba kızlar haftaya 5 aylığız ve doktorumuz ek gıdaya gecmemizi söyledi bu 3 gün kuralını biri lütfen detayın da detayını anlatabilir mi rica etsem mesela ilk gün bir çay kaşığı diyor ya mesela öglen saatinde bir kereliğine bir çay kaşıgı tattırıp sonra hep sütümle mi beslicem diger gün bir tatlı kaşıgı yedirip bir ögün sadece ondan sonra yine hep sütümle mi beslicem bunu merak ediyorum💕