Kızlar bebeğim 9 aylık önceden beşiğinde sallayarak uyutuyordum veya sütünü içerken beşikte uyuyordu şimdi beşiğinden kalkmayı öğrendiği için beğişiğinde artık uyutamıyoruz maalesef ayakta uyutuyoruz bu durum hoşumuza gitmezken 2 gündür de yatağa koyduğumuz gibi gülerek kalkıyor oturuyor tekrar sallıyoruz koyuyoruz tekrar kalkıp oturuyor çok zor oluyor bizim için .
sizler nasıl uyutuyorsunuz ayakta sallamayı nasıl bırakabilirim lütfen akıl verin 🫤