koalamiyim sadece iki şeyi bir arada yapabiliyorum şahsen. Ya evle ve çocuklarla ilgilenip kendimi salıyorum. Ya kendimle ve çocukla ilgileniyorum evi b*k götürüyor. Yada evle ve kendimle ilgilenmem gerekiyor oda pek mümkün değil şıklarım arasına koyamıyorum bile😆🤭 yani yetişmeye çalışınca herseye hep vücut olarak hemde psikolojik olarak zorlanıyorum çünkü kimseden yardım almıyorum. Mutluyum çok şükür rabbime tek servetim onlar. Iyiki varlar. Ama sabırsızlıkla buyumelerini bekliyorum diyebilirim😁😁🌈