Selamlar,
İki gündür bebeğim sanki mememden tiksinir gibi yapıyor. Biberonu diliyle ittiriyor, normalde çok iştahlı ama zor içiyor. İki gündür de iki sefer tüm midesi boşalacak kadar kustu. Dilinde hafif beyazlıklar gördüm, acaba pamukçuk mudur? Tedavisi için neler yaptınız, pamukçuktan dolayı mı iştahsızlık var ve kusuyor sizce?