Anneler selam ikiz gebeyim dogumum çok yaklaştı. Doktorum genelde genel anatestexi şle dogum yaptırıyor ilk çocugumuda o şeklde dogurdum ama çook zorlandım. Genel anestezi bana çok agır grldi kendime gelmem cok sürdü. Bu hamileliğim ikiz en basında dedim doktora asla genel istemiyorum epidural veya spinal olsun dedim konuşuruz dedi. Şimdide bugun epidural dedim bugün epiduralin risklerinden bahsediyor ikiz gebelik farklı daha zor genel yapalım senin kasılmaman gebşek olman lazım diyor. Siz nasıl sezeryam oldunuz lütfen yardım. Daha önce birkaç arkadasımı epiduralle sıkımtısız dogurttu doktorum Üstte kalsın lütfen !! Acil yardım (ikizlerimin ikiside makat geliş)