Kızlar ben hayatımda hiç gitmedim. Hep jilet yaptım ama artık çok zor oluyor kuzenim ağdaya gitmemi söylüyor. Ama ben çok utanıyorum. Bi de jilet nedeniyle tütler fazla kalın ve sık.. benden sonra mesleği bırakırlar diye de düşünüyorum 😁 nasıl yapıyorlar yani çok afedersiniz ama tamamen görüyor mu yapan kişi özel bölgeyi