cennetkokulubal Kızlar regl günüm gecikti 1 hafta kadar idrar testi yaptım negatif aslında korunuyoruz da prezervatif yöntemi ile . Hamilelik belirtisi de yok , kan versem mi bilemedim . Siz olsanız ne yapardınız hiç böyle olmamıştı.
CanannnD cennetkokulubal Kaç gün gecikti ki ? Yani ben testlere güvenmiyorum idrar testi negatif olunca ertesi gün kan verdim oda negatifti ama hamileymişim 😄 korkutmak gibi olmayayım nasıl oluyosa yanılma payı hep var demek ki. Biraz daha bekleyip öyle kan verin garanti olsun
cennetkokulubal CanannnD erken gebelik testini ve diğer testleri denedim hepsi tek çizgi😀bi sürü para verdim yaahhh
Gnsss Geçen ay benimde başıma aynısı gelmişti adetim 15 gün geçmişti 2 tane test yaptım negatif korkuyordum kan testi verdim oda negetif çıktı daha sonra geldi ve cok rahatlamıştım bazen böle gecikmeler olabiliyor ama içinizin rahat etmesi için bi kan verin bence
Gnsss cennetkokulubal olmadım diye strese girmekte bence etkiliyor ama bazen geç döllenme olduğu için testlerde negatif çıkabılıyormuş benim bu ayda geçti mesela 1 hfta hala olmadım bende bekliyorum olayım diye hiç böle olmazdı 2 aydır bende gecikmeler yaşıyorum o yüzden sizi anlıyorum çok stresli bi süreç
Gnsss cennetkokulubal bizde aynı şekilde ama yinede insan korkuyor gecikince ben öleyim şahsen 28 aylık bi oğlum var sizin varmı bebiş