Esraerdemserin Damlailay aktarlarda kimyon tohumu var. Bir bardak kaynar suyu yarım tatlı kaşığı atıyorum ben dibe çökünce içiyorum. İki gün içmedim oğlumda gaz sancısı çoğaldı düzenli içildiğinde bizde etki ediyor
Bsrgks Annebbk bize direk doğumdan sonraki reçetede yazılmıştı öyle başlamıştık sağlık ocağı yazarmı hiç bilmiyorum ama karşılamıyor sanırım bu ilacı çok bilgim yok açıkçası ❤️
Mirac-Asaf Simgetuna- tozdansa diğeri daha etkili canım bende toz kullandım beneğimde faydası görmedim diğerine egemen rahatladı
Mirac-Asaf Annebbk canım benimde 25 günlük gazdan ağlar hep havlu üzerine temiz bez koyup ütüleyip altına koyuypruz hem sancı varsa gidiyor hem rahatlıyor kimyon toz hali değil diğer hali demle iç bebeğe de bi çay kaşığı ver gazını çok çabuk çıkarır
Simgetuna- Mirac-Asaf doğrudur ama böylede işimi gördü zaten o tohum halini çektirmiştim hataydan 😓 baharat çok etkili markette satılanlar gibi değil
reryilmaz Annebbk biz o zamanlar bio gaia + sab simplex kullandık biogaia zaten probiyotik gaz için bir işe yaramadı şimdi üç aylığız sab simplex yerine başka damlaya geçeceğiz hala çok gazı var gaz damlası kullan bence