k_aselim Merhaba arkadaslar , doğum Yapalı 1 ay oldu ama goguslerim hep sizliyor sut geldiği için dediler ama bazen asiri sizliyor, normal bi durum mu tecrübeli anneler yardim eder misiniz.? Yoksa doktora mi gitmeliyim
Liyaa k_aselim cnm sık sık emzir göğüslerin süt dolduğu için olur ama süt kanalları tıkandığında olur mastiti ben çok yaşadım sık sık emzirerek atlattım hep
Weewe Sızlamayla beraber sertleşme var mı? Öyleyse sağmak gerekir. Ben mastit olduğumda duşta tarakla göğüslerimi taradım, kanallar öyle kolay açılıyormuş, çıkışta da sağdım. Kolay atlattım böylece. Her ihtimale karşın duşta tarak deneyin derim.
k_aselim Weewe sertlesme oluyor lakin bebeğim emince geçiyor bazen öyle bi oluyor ki o zmn o göğsüm bosalincaya kadar emziriyorum geçiyor ,
Mevanur2 k_aselim çok şey anlattılar, yok boşken sızlar doluyken sızlar dolmak üzereyken sızlar vs. Her durumda sızladı ama geçti şükür dediğim gibi ☺️
Esraarass k_aselim 4.5 aylık anneyim hala bile süt dolacağı zaman sızlar. İlk zamanlar çok can acıtıyordu ama şimdi o kakar değil
Efeyaman Sağ canim ilk 3 ay oluyor süt bol bol geliyor ama sonradan olmuyor süt bebeğe yeticek kadar geliyor .
Nesli68 Benimde sag gogsum cok sizliyor ozellikle emzirirken kizim cok hircin emiyor damagiyla sıkıstiriyor ucunuda yara yapti solu az emiyor o yuzden sol agrimiyor emzirirken bile sizlamiyor ama sag tarafla emzirmek bildigin iskence ama mecbur katlaniyorum yeterki emsin nasil grcer ne zaman gecer bilmiyorum buarada sizi sadece ucunda degil sag gogsumun tamaminda 😔
k_aselim Anladım iki uç ay bu sekikde yani, ben yara olmaması için gümüş göğüs kalkanı kullanıyorum çok şükür bi yaram olmadı ama emerken ilk bi uyusana kadar aciyor kimisi de krem kullanıyor lansinoh mu ne Kremin adi kullandınız mi