FatmaKk İstanbul anadolu yakası çakmak erdem hastanesinin sünnet doktoru yaptıran var mı yarın sünnet olucaz lokal anestezi ile 5 aylığız ancak korkuyorum çok hareketli bebeğim
Fatosveaselbebek FatmaKk yarinda ben oglumu sunnet ettircem insalalh 3 aylik doktorum umraniyede gözüm kapali guveniyorum diger oğlumu da uc aylikken yaptirmistim o doktora cok rahat atlattok bu minnosum cok nazli ama biraz uzucek gibi beni insalalh bu da guzel gecer bize krem ve capol vermisti bi numara büyük bez karton bardak ve kesilmis buyuk beden pantolon cabuk iyilessin diye bardk koymustuk
Meteninanasi FatmaKk bende oğlum 3 aylıkken zafer beye yaptırdım çok memnun kaldım gayet başarılı bir işlemdi
KubraP Biz yaptirdik bebegim 2 aylikken, hoca muthisti tavsiye ederim. Calpol ozmnlar uyutuyordu bebegimi, aciyi hep uykuda atlatti. Cok basit gecmisti hep uyumustu sunnet sonrasi