Merhaba, 2 aydır diyet yapıyorum. İlk ayımda adet donemime.kadar zorlanmadan sonrasında biraz zorlanarak 6 kilo verebildim. 2. Ayım tamamen kaçamaklarca geçti diyebilirim. Motivasyonum iyice düştü. Bu da beni kaçamaklarca itmeye başladı. Sanki çok ağrılı bir surecmis gibi hissediyorum şuanda. Bir an önce.bitsin istiyorum. Ama.kilo vermeyi de istiyorum 🥲 son 4-5 kilom kaldığı için daha yavaş azalmaya başladı. Bu arada diyetisyen kontrolünde yapıyorum diyetini ama bu hafta korumaya almak istediğimi söyleyeceğim. Sonrasında korumada da kendim vermeye çalışmayı düşünüyorum, yeter ki şu yasak psikolojisinden kurtulalım. Son 4 kiloda böyle pes etmek beni üzdü gerçekten ama.diger.turlu de mutlu bir insan olamıyorum. Siz de bu şekilde hissediyor.musunuz?