Blut Merhaba kızlar bebeklerinizi gece yüz üstü uyutuyor musunuz bebegim 1 aylık ama hep yüz üstü uyumak istiyor. Bende korkuyorum öyle uyutmaya gündüzleri bazen uyutuyorum. Geceleri sakıncalı olur mu öyle uyuması. Uyutan var mı?
Deletedmom_68 Blut uyuttum bir şey olmadı diyenler olacaktır aklınız çelinmesin lütfen kendi dönene kadar sırtüstü güvenli pozisyon
Dolores Blut çok küçük. Sırt üstü uyuması gerekiyor. Ben de hep yan yatırmıştım ilk aylar çünkü bir kez kusmuştu çok korkmuştum. . Ama sonradan öğrendim ki sırt üstü en güvenlisi imiş.
purpleblue Blut 4 ay boyunca reflü yatağında sırtüstü yatırdım. 4 buçuk aylıktı dönmeyi keşfetti o zamandan beri yüzüstü yatıyor. 4 ay falan yanımda yatırdım yüzüstü yattığı için kontrolümde olsun istedim
slkndwht Blut benim bebeğim de öyle daha iyi uyuyordu gündüz başında bekleyip öyle uyuturdum. Gece riskli buldugum için hep sırtüstü yatırdım kendi dönmeyi öğrenince 4 aylıktı o zaman yüzüstü yatırmaya başladım simdi 8 aylık kendi hep yüzüstü uyuyor.