eylul_mucizem Merhabalar bugün 18. Ay aşılarını olduk. Bacaklarında kızarıklık veya şişlik yok ama yürürken aksayarak yürümeye başladı. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç? İ
Belinays eylul_mucizem benim kizimde iki gün önce oldu aşı yi iki bacaktan bir bacağı kırmızı ateşli sertlik var beze gibi ve sis normalmi acaba doktor dedi gecmesse antibiyotik kullanicaz hemşire mi vuramadi ilacı dağıtamadımı acaba ilacı