Kızlar merhaba
6.ay aşılarından sonra kızımın cildinde benek benek kızarıklıklar oldu, hemşire olmaması lazım biraz bekleyelim dedi bekledik yaklaşık 10 dk kadar sonra azalarak geçti. Geçmezse acile gidersiniz demişti şükür gerek kalmadı ama aklıma takıldı başına böyle bi durum gelen var mı?