Kızlar merhabalar bebeğim (2ay 22gunluk) neredeyse iki hafta oluyor ishal bez sıklığı en fazla 5 oluyor ama mukuslu fakat kan yok kusma ve ateşte yok huzursuz da değil. Doktora götürdüm gaita testi almadı sadece bu aralar enfeksiyon var çocuklarda onu kapmış olabilir dedi probiyotik önerdi ,(NBL drop) kullanıyorum böyle bir sorunla karşılaşan annelerim oldu mu ?