Merhaba arkadaşlar simdi ben yaklasik 2 bucuk ay oldu kizima tuvalet egitimi vermeye basladim ilk baslarda gunduz zorlandik ama gece hic kacirmadik şimdi gunduz hiçbir.problem yok ama gece tutamiyor iyice karisti ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz bir ara geceleri tekrar bezlemeye basladim ama farkettigi icin cok cis yapmaya basladi bende alistirdim kaldirip tuvalete götürüyorum ama olurda alarmi kapatip kacirirsam kacirmis oluyor altina bana yardimci olurmusunuz lutfen