Bebegim göğsüm de uyuyor sadece asırı derece kalkıyor geceleri. Neyse bi uyku eğitimi arkadaşla görüştüm sonra eşim zaten cocuk artık yavaş yavaş anlıyor sürekli konus bi kac aya kendi alışır memeyi de tamamen bırak bence diyor. Bana da mantıklı geldi ama bilemedim. Fikir verirmisiniz