Didemxy ben ilk zamanlar cok uzun sure gece sirt ustu yatip bebegimi gogsumde yan yatirdim.O sekilde uyuyordu huzurlu oluyordu sadece.Uykunuzda donmeyeceginize ve gerekli yan destekleri aldiginiza eminseniz siz de oyle yapin yoksa siz de uyuyamazsiniz.Bu arada kizim 6,5 aylik hala geceleri saat basi ayaktayiz yani uykuyu da unutun simdiden😄