Selam kızlar
Oğlum 38 günlük bugün acıktı göğsümü veriyorum biraz emiyor geri ağlamaya başlıyor. Sakinlesiyor tekrar veriyorum yine ağlamaya başlıyor.
Böyle yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor?
Şimdi mama verdim iştahla içti uyudu. Ne yapacam ben daha 40 gün bile olmadı 😥😥😥