İkizlerimden oğlanın kilosu iyi anne sütü alıyor 6 aylık kızımın 5400 iki ayda 600 Gr almış sadece 1900 doğdu biraz iştahsızlık var emmiyor mama veriyorum ek gıdayla da aramız iyi değil tadimlara 5.ayda başladım az az cerdim ama çok istekli değil yemek konusunda ne yapabilirim önerilerinizi alabilir miyim