Kızım 6 ay 13 günlük. Bugün hafif öksürmeye hapsirmaya başladı ve akşama doğru ateşi çıktı 38.5 oldu ılık duş aldırdım kilosunun yarısı kadar calpol verdim evim sobali sobayı yakmıyorum bebeğimin üzerine birsey örtmüyorum gece ateşi çıkarsa yeniden duş alıp calpol vericem. Başka yapabileceğimiz birsey var mı? İlk bebeğim çok fazla bilgim yok