Kızlar bebeğim 14 aylık . Günde iki kez içiyor 240 ml aptamil
Gece de verirsem 3 oluyor . Şimdi gözlemledim ki geçtiğimiz hafta gece hep o uyanmadan 2 de verdim mama bir daha ne uykusu bölündü ne de açım diye yanıma geldi .
Verdiklerim de 180 di yani onun ıcın asla doyurucu olmayan ve bu halde gelmedi .anlaşılan bizim bebe alışkanlığa kalkıyor işte açlığa değil . Sizden ricam bu aşamadan sonra ne yapmalı . İnternette her gün ml azaltmam gerektiği 50 ml altına gelince bardakla su teklif etmeyi söylüyor bu seferde su ıcmeye alışmaz mı ya 🤪