biroglanannesii1 peki bir şey danışmak istiyorum tüm kullanıcılara mümkünse. Daha önce hiç lazere de gitmedim evde bu tip cihaz da kullanmadım. Ağda,jilet,epilasyon cihazı arasında gezdim.
Ne sıklıkla uygulama yapmak gerekiyor bu ilk sorum?
Yaza girince bu uygulama nasıl devam edecek? Güneş görmesi sorun oluyor mu? Eğer sorun oluyor ve kullanmamam gerekiyorsa jilet ya da başka bir yöntem kullanmam bu süreci başa mı saracak?