Alpella Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük. Ne emiyor ne mama içiyor. Evolvıa ve aptamil kullandık durumlar aynı. Bebeğinizin severek içtiği mama varsa öğrenebilir miyim? 3 aylıkken 6200 dü kilosu. Artık sabrım kalmadı. Üzülüyorum
SinemArasBoran Alpella benimde bebeğim beni hiç emmedi cnm humana kullanıyorum . Tadına baktım anne sütüne yakın tadı . E bebekte 24.90 tl dene istersen bir tane alıp inş sever kuzucuk 🙏🏻
Nereidd Alpella yeni mi emmeye başladı? Memereddi yaşıyor olabilirsiniz tam zamanı çünkü. Ben birkaç farklı başlıkta bazı öneriler yazmıştım, onlar yardımcı olabilir bakın isterseniz