Biz 7.ayda klamp yöntemi ile dikişsiz yaptırdık doktorun tüm dediklerini kullanmamız gereken ilaç krem düzenli kullandık asla bir sorun yaşamadım hiç sünnet olmuş gibi değildi eve gelip uyuşukluk gecince biraz ağladı ozamanda dışarda bebek arabasıyla biraz gezdirdim sakinleşti dönmeden emeklemeden çok hareketlenmeden yaptırınca çok rahat oluyor fikrimce 🌸