6 ay 16 günlük kızım var resmen huy değiştirdi çok mutlu bir bebekti şuanda mutsuz sürekli ağlama modunda gülmesi için oyunlar yapıyorum tebessüm edip geçiyor dişlerini sürekli kaşımaya çalışıyor jel ve tetagil kullanıyorum pek faydası yok gibi başka birşey mi var diye idrar tahlili yaptım temiz herhangi bir sıkıntısı yok ilk bebeğim ve ne yapacağımı bilmiyorum sadece kızım mı böyle genel olarak bu ay bütün bebeklerde mi var acaba