29 aylik oğlum var daha yeni yeni ikili cümleye geçtik gibi çokta birsey söylemiyor ama oh bitti ,bir kere anne nerdesin baba neredesin dedi birdaha demedi bunu , anne fuu diyor su yani onun haricinde anne baba dede abi abla nene hayvan seslerini çıkartır kendi kendine Japonca konusur 😊 ama konuşma olarak geciktigimizi düşünüyorum tv kısıtlı şekilde var günde 1 saat 1.5 saat komut alma ,işaret etme bunlarda hiç sorun yok hatta 1 aydan fazla maymun demeyi öğrendi önüne gelene geçene maymun diyor 🫥🫥 sadece sıkıntımız çocuklara vurma var onuda yeni yöntem ile azalttık gibi ama eşya paylasma veya parkta bir çocuk ile oyun kurma yok normal mi ? Genellikle kuzenleri ile oynuyor onlar yoksa beni veya babası ni çağırır . Sizce geri mi